Verzending en Retourneren
Verzending
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling tussen 1-4 werkdagen verzonden. Het kan zijn dat jouw producten niet meer voorradig zijn. Wanneer een product onverhoopt niet op voorraad blijkt te zijn ontvang je zo spoedig mogelijk bericht hierover. Het geld wordt dan per direct retour gestort.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Nederland
- €6,95 voor bestellingen onder de € 150,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 150,-
België
- €8,80 voor bestellingen onder de € 200,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 200,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DPD.
Hoe werkt gratis bezorging?
Vanaf € 150,- in NL en vanaf € 200,- in BE wordt jouw bestelling gratis thuisbezorgd. Dit gebeurt automatisch in jouw winkelwagen.
Kan ik mijn pakket ook laten afleveren bij een afleverpunt?
Ja, je kan jouw bestelling ook afhalen bij een ophaalpunt. Zorg dat je in het opmerkingen veld van de bestelling aangeeft dat je jouw bestelling af wilt halen bij een parcelpunt. Jouw bestelling wordt dan naar het dichtstbijzijnde parcelpunt gebracht.
Wat als ik een verkeerd bezorgadres heb ingevuld?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op via het contactformulier. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen. Let daarnaast goed op dat je de juiste postcode invult. Partijen als DHL, PostNL en FedEx gaan bij een foutieve combinatie altijd voor de postcode met het huisnummer.
Retourneren
Kan ik een product retour zenden?
Ja, dat kan zeker. Je kan je bestelling of een gedeelte van je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Hoe meld ik een retour aan?
Wanneer je jouw bestelling of een gedeelte hiervan wilt retourneren dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Stuur ons een mail wat je wilt retourneren en hoe.
Krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst en beoordeling van je retourzending ontvang je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten die je bij de eerdere bestelling hebt geplaatst. Let op: de retour verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. Wanneer je een gedeelte van de bestelling hebt geretourneerd ontvang je enkel het bedrag van het geretourneerde product. De goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in een stevige verpakking verzonden worden. Je kan de bestelling het beste in dezelfde verpakking als aangeleverd terugsturen.
Wanneer je het pakket met een track & trace code verzend geldt dit als retourbewijs. Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbus post is altijd op risico van de verzender.